Ahad, 9 Oktober 2011

Aku Pencinta Anime tandatangan kontrak khas!!

APE NERAKA MAKHLUK NI BUAT KAT BANNER BLOG AKU??

Wassup peeps.

Officially blog Aku Pencinta Anime telah menandatangani kontrak 5 tahun setengah bersama peneraju internet MEME terkenal, encik Pedobar. Dengan adanya kontrak ini, Pedobear akan secara rasminya menjadi duta dan juga maskot bagi blog Aku Pencinta Anime. Itu menjelaskan mengapa beliau dilihat tersenyum girang di banner Aku Pencinta Anime.

Di samping untuk menarik perhatian kanak-kanak bawah umur dengan menandatangani kontrak bersama Aku Pencinta Anime, beliau juga dikatakan ingin membeli sebuah pasukan bola sepak bagi menambah dana buat blog Aku Pencinta Anime. Ditanya mengenai pasukan yang ingin beliau beli, Pedobear menjawab beliau sedang bernegosiasi dengan kelab ternama divisyen 1 republik Hindustan untuk membeli pasukan bawah 12 tahun mereka. Pedobear yakin kanak-kanak ini mampu bersaing asalkan ada yang ingin mencungkil bakat mereka. "Di bawah penjagaan saya, saya yakin pasukan bawah 12 tahun ini akan menjadi juara daerah Tuna Kunyit" ujar Pedobear. Namun ibu bapa kepada anak yang bermain dalam pasukan itu segera melarang anak-anak mereka dari menyertai pasukan itu sambil melaungkan slogan "STAY AWAY FROM MY KIDS!!". Hal ini nyata meruncingkan dan menambahkan kegusaran di hati Pedobear yang telah rasmi menjadi pengurus pasukan bawah 12 tersebut.

Pedobear ditemui selepas sidang media. Masih pening dilanda masalah. Tu yang moody sikit tu...

Pedobear enggan mengulas lebih lanjut mengenai isu ini dan segera meninggalkan sidang media. Beliau dikatakan sedang frust menonggeng kerana di-rejek oleh ibu bapa pemain pasukannya sendiri. Salah seorang bapa yang ditanya mempersoalkan tindakan pengurusan pasukan itu sehingga pasukan bawah 12 mereka terjual kepada seekor beruang gila seks. "Saya lebih rela melihat pasukan anak saya dipimpin oleh seorang penagih dari pedobear" ujar beliau. beliau turut mempersoalkan mengapa Aku Pencinta Anime sanggup menandatangani kontrak bersama beliau. Jawapannya sudah jelas :

"WE DO IT FOR TEH LULZ"


Kemain laju nampak Pedobear? Kalut semacam je... Ce cite, ce cite

Random post. Bila aku dah gila, macam ni la jadinya. Harap maaf la. Sekali sekala kalau sampai gila aku memang macam ni la jadinye. Next time aku post betul2, janji.

Gua chow dulu. Jalan elok-elok. Jangan sampai kene culik ngan pedobear ye. Tata

Tiada ulasan:

Catat Ulasan