Khamis, 20 Oktober 2011

Aku, Kau, Anime dan SUSU KOCHAK

Hari ini adalah hari terbuka kolej kediaman. Kami dibenarkan untuk berjalan-jalan melawat kolej kediaman dan tumpuan haruslah diberikan kepada kolej kediaman lelaki buat si Hawa dan kolej kediaman wanita untuk si Adam. Selaku seorang Adam aku tertarik untuk melihat bagaimana rupanya kolej kediaman si Hawa. FUHHHHH Impian setiap pelajar lelaki untuk masuk ke kolej kediaman perempuan tanpa dibaling sebiji sepatu sekalipun malah DIJEMPUT masuk ke dalamnya. Oklah aku masuk ke kolej kediaman wanita. Mereka buat macam2 untuk menang anugerah (dah berapa tahun berturut-turut menang so i can understand their will to win) antaranya booth minuman. Aku pergi situ mintak air SUSU KOCHAK atau MILKSHAKE. Oh the irony, people. I mean, Milkshake serving a Milkshake to a GUY? HOW HEAVENLY IS THAT??????

Ok aku tau bunyinya agak pervert tapi dengar dulu explanation aku mengenai perkara ni. Bila kite sebut manga antara yang akan diimaginasikan oleh kita adalah mata besar dan bundar, rambut berbagai kaler, skirt pendek, dan tidak ketinggalan the most important which is BEWBS.

HAH JANGAN PANDANG AKU CAMTU. KORANG NAK MAKAN SUP TEROMPAH MASJID??

Wei betul ni serius. Jangan la pandang aku macam perv. Tak baik tau youuu~~

Nanti ALICE kecam aku kata aku ni perv. PEDULI HAPE AKU. DOWN WITH ALICE!!


Serius aku benci pompuan ni. Iklan lagi untuk Adrian. That makes it 40 cent alltogether Adrian. Duit promosi.

My point is that, bewbs is synonym with Anime. AND WHY IS THAT? Because latest trend is that people will buy more stuff which contain more FANSERVICE. Hell yeah people, pervs are everywhere these days. In Japan is the most chronic with most of the Otaku's buying all these ero-ero stuff IN OPEN. I don't blame em. You want it? BUY IT. Like hell i care. But in Malaysia HELL I CARE PUT THAT THING DOWN BEFORE I KICK YOUR BALLS HARD.

SUSU KOCHAK itu sinonim sekali dengan AniManga. Serius ni. Besar sangat dan kadang-kadang macam tak ada langsung. You don't get what i mean? Shiz we got underage people reading this post. Urm take this sweet and leave, it's for your own good. Aku agak aneh. Kenapa modal anime dan manga sekarang trend mereka lebih kepada fanservice dan bukan cerita yang menarik? Adakah mereka berpuas hati setakat anime atau manga itu terjual di kalangan pervert sahaja? Tak mahukah jual kepada mereka yang decent ini?

Pepehal kalau cerita ok, aku pun ok lah. Cuma kadang-kadang, tatkala aku mencari logik dan realistiknya sebuah cerita dalam Anime, tetibe aku terpandang susu kochak bergetaran dan saiznya YA TUHAN BOLEH LEMAS BEB!! Bila tengok macam tu, instead of making me more interested it actually spoils the mood. I dunno why, but seriously bila aku nampak je getaran-getaran jiwa melanda dada itu aku terus rasa hilang mood untuk menonton anime tersebut. Padahal cerita bagus. Senang cerita untuk seorang realist, that size is a bit too humongous to be a human bewbs and it spoils the mood of the story. Tengok cerita serius tetibe tergelak sebab terlebih lantun


Ia melantun!! HOLY~

Pada aku kalaupun nak lukis jangalah over sangat. Saiz die melampau lampau beb. Pada aku ia menyebabkan orang seperti kami rasa awkward untuk menonton dan akhirnya merosakkan mood menonton cerita tersebut. Apapun aku tak kata tak boleh tengok. Tengok la. Cuma i think these sort of thing is not for me. Aku tak minat menonton anime dipenuhi susu kochak terlebih muatan.

If these sounds offensive to some people i do apologize. Don't take it seriously okay? Take it as a joke then no one will get hurt. The main purpose of this blog is for the lulz anyway

Kenapa post kali ni macam tak berilmiah langsung? Err... To be honest, aku tengah kering idea ni. Itu hari post pasal bewbs jadi hangat kat certain group so aku pun join la the trollwagon. Trolololo. Sori beb, lain kali aku janji aku akan post perkara yang berilmiah mengenai dunia Animanga. SERIUS =3=;;;

Dah abes. Jumpa lagi dalam rancangan YE-YE BERSAMA PEDOBEAR.

Dah2. Gi balek.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan