Rabu, 15 Februari 2012

Uniform sekolah Jepun yang sangat Kawaii

Aku tau Wapanese begitu teruja untuk bersekolah di Jepun. Bukan sebab sistem pelajaran mereka yang efektif, bukan kerana di Asia mereka di ranking lebih tinggi berbanding Malaysia dalam soal Education, tetapi hanya kerana uniform mereka yang sangat KAWAII. Okeh, makhluk yang berfikiran macam ini aku cop bangang jugak. Ko pergi sekolah nak melawa je la ye? PALAT! 

Lantak korang la. Aku tak susah ape. yang susah mak bapak korang gak.

Sebelum aku melalut lebih jauh, silakanlah fap sambil menatap gambar uniform sekolah Jepun yang aku cari di Google. 

Kata hati seorang Wapanese : Apsal la korang comel sangat?












Dah puas fap? Belum? Meh aku kasi korang gambar terbaek yang aku jumpa. Sekali korang tengok gambar ni mesti terus inzal. Cun wa cakap luu!!

Silakanlah fap sekarang







SEKSI WA CAKAP LU. Tang misai ngan janggut tu yang paling seksi. Bulu kaki pun bersepah siak!!

Tak jadi inzal? Kehkeh padan muke korang. Ingat Kazu je yang reti troll manusia nih?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan