Selasa, 14 Februari 2012

Terharu seyhh

Aku terharu bila salah seorang ahli BOREGEN volunteer untuk buat banner animated untuk blog kita ni.

Aku dah tgk dan aku puas hati. Tapi sayang, blog pulak jadi METRO dan aku takleh upload gambar itu di sini.

Dahlah takleh upload di blog, nak letak sebagai banner pun takley sebab ianya tak animated pun. Masa aku download animated, masa aku nak upload ke blog jadi statik.

Aku kecewa sebab takleh tunjukkan penghargaan aku dengan meletakkan banner tersebut untuk menjadi tatapan para pembaca mahupun menaikkan banner itu sebagai banner rasmi sementara. Tapi aku serius seronok bila dia kata nak buat banner tu secara sukarela.

Orang itu dikenali sebagai Prince Sleepyhead di FB

Sebagai ganti yang tak seberapa aku tulis sebuah entri macam ni. Sori takleh naikkan banner ko kat dalam blog ni. Kalau boleh, dah lama aku naikkan. Pepehal thanks sebab sanggup luangkan sedikit masa untuk siapkan banner tu.

Sesape yang pro buat blog, tolong kami supaya tak terjadi lagi masalah ni di masa hadapan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan