Ahad, 12 Februari 2012

Artist of The Week: Kurohime29

Abam Anime ade hal, so dye suroh I ganti jap. I kate tak nak. Dia kata nnt dia belanje cekedis. Aku ckp, beres.

Sempena pelancaran segmen baru ni, boku nak memperkenalkan sorang artis tempatan, Kurohime29.

Sedikit-sebanyak yg aku tahu pasal Kuro, aku tau sikit je~

Biodata:
*Kurohime
*29 December 
*hate lizards and horror
*love fries
*love techno 
*Romance is not my thing 8D
*No Yaoi for me. Just. NO ಠ_ಠ 
(But I don't mind if my friends like those things)
*Light sleeper
*Love video games



Beliau juga adalah seorang yg baik hati. Dan sadis.  ಠv


Cukup pasal beliau~ mari tgk arts2 beliau pulak~


"Nei Nei"
"Love And Roll"

"Ao No Shooter"

"ID: Moustache Kuro" 


"N"

Full Gallery:

Itu sahaja untuk Artis of The Week minggu ni~ 8D

till then~ tata~

ABAM ANIME!! MANE CEKEDIS YANG DIJANJIKAN??!!!! 
(┛ò__ó)┛彡┻━┻







THIS POST WAS BROUGHT TO YOU BY MY PSP. ಥuಥ


WARNING: EXTENSIVE USAGE OF MENTIONING YOU HAVE A PSP WILL MAKE PEDOSAGI JEALOUS.

7 ulasan:

  1. FAK. AKU DAH AGAK DAH. OKEH, ANTAR AKU BALEK UMAH MAK AKU

    BalasPadam
  2. TAKPE. NO CEKEDIS FOR U FOR A MONTH

    BalasPadam
  3. dey, semalam sape yg bagi duit utuk beli cekedis? report kat zp karang~ ಠ_ಠ

    BalasPadam
  4. ZP~ Tgk Boku. dia buli kite~~

    Wakakaka

    BalasPadam
  5. not that I mind bm(I just feel a little uncomfortable reading it since its not my main language), but Y U NO USE ENGRISHUUU /y-u-no guy



    /flips all the tables

    BalasPadam
    Balasan
    1. abam tak suke orang banyak komplen. abam gigit kang nak? kehkeh

      Kazu and Boku mainly use english but usagi will stick with Malay coz he feels more natural writing in BM.

      abam pn same wakk.

      Padam