Khamis, 29 Disember 2011

Best friend - Great artist


Lukisan sape yang awesome ni?

PEDOSAGI IS BACK NIGGAS!!

Hey i'm back. Miss me? (NO!!) *sulks at the corner*

Oklah aku tau x ramai yg rindu pedo macam aku kan? Aku malas la nak sambung. Kthanxbye

*sesi memujuk oleh Pedoboss dan geng2 troll Kazu and Boku*

Ok. Kembali ke topik utama Buletin Anime malam ini. *tiru ala2 Buletin Utama TV3suku*

Ini hari brader pedosagi mau cerita pasal seseorang. This girl is one of my bestest internet friend and also one of the best artist i've ever known. She's Zackypenguin a.k.a ZP. Sure you guys don't know her. She's not an international artist YET, but seriously, you should check her DA page. She got loads of awesome arts in her gallery and she's a fun person to chat with. And we always have this Plz War (sendiri bagi nama) everytime we chat LOL. Ape itu Plz War? Dalam DA kan banyak akaun Plz so kitorang guna icon Plz tu utk melawak ketika chat.

Aku komen mengenai stroke lukisan beliau. Kalau cerita mengenai peribadi dia rasenye 5 entri pun tak habes. ye la, aku cerita pasal personaliti die je dah sampai separuh entri. Aku seriously suka tgk stroke lukisan ZP yang bersahaja dan ringkas. Macam jenis orang yang berseronok ketika melukis. Aku boleh rasa keseronokan ZP melukis melalui teknik dan stroke lukisan dipamer beliau. Memang superb. And ZP ni rajin orangnye. Buat references, research. Aku? OTL

Satu lagi strong point dan something yang buat aku respek kat dia adalah teknik mewarna ZP. TABIK SPRING!! Sangat lawa. Teringat aku masa aku buat collab project ngan dia. Art aku yang tak seberapa dan agak suckish menjadi lawa thanks to her awesome coloring skills. AKU SERIUS NI BUKAN MAIN2!! Tak caye kite bet. Korang check page dia, pastu kalau lawa aku tunjal kepale korang berkali2. Mau?

Aku serius bersyukur dapat jumpa seorang internet friend yang sebulu dengan aku. Kepala kitorang mmg sama gila. Mmg boleh ngam kalau aku chat ngan dia. Tapi kerana kesibukan aku sekarang ni, ditambah pulak dengan kebangangan internet rumah aku yang memintak campak ke laut, aku dah jarang meluangkan masa untuk berchatting dengan beliau. Jadi aku terfikir, kalau aku berpeluang untuk beronline buat seketika, aku akan buat satu entri KHAS untuk kawan terbaik aku di internet iaitu Zackypenguin.

Tau kenapa aku kata dia kawan internet aku yang terbaik? Sebab aku kenal dia masa mula2 aku kenal internet, dan aku masih berchatting dgn dia sampai sekarang. Sori Kazu, ko jatuh ke tempat kedua LOL

Jadi untuk mereka yang teringin nak tau camne rupa page beliau yang awesome, silakanlah melawat beliau di link yang tertera.

http://zackypenguin.deviantart.com/

Okeh masa kat CC nak abes. Papai.

In case aku tak sempat, Selamat Tahun Baru. Nak duit raye?

Eh? Orang tak kasi duit raye time Tahun Baru ke?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan