Isnin, 12 September 2011

POST YANG MARAH!! ALL ABOARD THE RAGETRAIN!!!!!

IT'S GETTIN STARTED MUTHAFUCKA

Selepas aku mengepost beberapa post TAHI dalam group antara paling awesum dalam FB aku, dan mendapat respon serba TAHI dari beberapa citizen of the group yang turut merasakan KETAHIAN servis internet mereka, aku akhirnya menggagahkan kaki aku untuk menghadap ketua si TAHIBAND. Eh, BROADBAND. Aku perlu meminta penjelasan dari mereka yang bertanggungjawab walaupun tahu bahawasanya aku telah dikencing dan diberak-berakkan saja oleh pihak pengurusan TAHI broadband tersebut. Tak kisahlah korang berak-berakkan aku. Kerana TAHI-TAHI itu akan aku suakan ke mulut kamu juga nanti. Baru kamu tahu, manis pahit kelat TAHI tersebut. Lagi pula kalau jenis tahi cirit. MEMANG AKU AKAN PAKSA KORANG MINUM TAHI BERLENDIR TU. SUNGGUH TAHI!!!!

Maka aku melangkah penuh bergaya bak Messi selepas menjaring gol kemenangan ketika Final UCL yang menyaksikan tersungkurnya setan merah MANYU di Wembley (Is a MANYU haters. Fans be warned) Masuk je dengan muka cool, aku approach amoi seksi yang menjaga booth broadband tersebut. Dapat pulak beliau memakai baju dedah-dedah seperti itu memang aku rasa seperti berada di Jepun seketika. Terkesima sebentar. Lupa sekejap tujuan asal. Agaknya taktik ni la depa pakai nk kasi hipnosis lelaki hidung belang supaya pakai bband mereka. Walaupun taktik lama yang agak TAHI, i gotta admit, it work like wonders. Tengok la bape ramai dah kene kencing hidup-hidup. Yang mati belum kira lagi. Sungguh TAHI.

Aku try bersabar. Walau dalam hati, rasa cam nak mengamok bawak obor macam Usop Wilcha (KITE BAKORRRRR~~) tapi aku cuba try slow talk. Aku bertanya soalan dengan sopan dan tidak meninggi suara. Ok, aku reka je part ni. Realitinya aku dengan muka agak kelat adalah meninggikan suara gak lam kedai tu. Aku tanya lebih kurangh macam ni :

"Kenapa bband ni takleh pakai? Dah seminggu dah jadi problem ni. Baru semalam tukar modem takkan masih tak boleh connect ke internet, cik?"

Soalan sebenar yang aku nak ajukan adalah macam ni:

"HARAMJADAH HANGPA TAK RETI WAT KERJA KA?? AKU SEMINGGU TAK DAPAT BUAT RANDOM POST DALAM FB. SUMA GARA2 BBAND HANGPA CAM SHILANAT. DAH TUKAR PON BODOH LAGI. BONTOT!!"

Seriously. Memang aku rasa nak hambur je pasal bband baru pakai 1 week dah buat TAHI. Sape tak berasap weh?? Haish. Takpe, takpe. Aku tak bape pandai nak malukan orang lam public. Jaga la air muka orang kan? Walaupun lam hati memang rasa cam nak lumur TAHI kat muka diorang ni. Takpe, takpe. Belum boleh marah lagi. Korang leh join aku marah kat perenggan seterusnya. TERUSKAN BACA PEEPS

Amoi tu panggil sorang budak muda baru start keje, atau dalam istilah biasanya budak NOOB bband utk jelaskan situasi. Sebab mamat ni la yang daftar bband aku so mmg relevan la die yang kene explain. Tapi instead of explanation, aku cuma berdiri kat situ dengar depa dok bertelagah dalam bahasa mandarin. SUMPAH AKU TAK FAHAM. Takpe korang, aku dah start mengajar sekolah cina nanti aku mintak tolong anak-anak murid aku ajarkan aku. Pastu bolehla aku sound angpa balek. TUNGGU KORANG, TUNGGU!! So akhirnya si NOOB ni lari pergi belakang tinggalkan amoi ni terpinga-pinga. Dia cakap pelan je kat aku, tapi memang dah cukup untuk meningkatkan tahap kepanasan hati aku ke tahap maksimum :

"Abang, sori. Salah bagi SIM. Tadi itu budak cakap dia tertukar SIM bband abang dengan SIM dia. Sori"

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Kalau tak sebab amoi seksi panggil aku ABANG tadi memang aku dah lompat atas kounter aku BERAK atas muka mamat NOOB tu. KOHAJAQQQQQQQ!!!!!!!! AKU JALAN JAUH PEGI DIE NYER SERVICE CENTRE SAMPAI TAK DAPAT DETECT PROBLEM RUPENYE MANGKOK NI DOK SIMPAN SIM AKU???? RAGGGGGGGEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

Lepas tu tersipu-sipu die tengok aku di sebalik pintu. Nak tengok reaksi kemarahan aku la tu? Ko hepi tengok aku marah? FUCKING A, I'LL GET YOU FOR THIS SHIT. KAU MEMANG NAJIZZZZZZ!!!!!!

Dah panas ati, aku gosok dada, aku amek bband, aku keluar. Kalau aku stay mau aku ter-KAPAK kepala mangkok dipshit tu. SIALANN. GOBLOK TENEN. PUIIIIIIIIII.

Thats it folks. Sorry for the bitchin. I need a place to let out my anger. Hey, it's anger management isn't it? Better to let it out in a good way than to keep it in and explode someday. i got to bitch here, you got a good laugh, and my eyes feastin on that sexy amoi. DANG IT. Fap material dammit. Pepehal sebelum aku tertukar topik lagi, baik aku chow dulu. if you'll excuse me, i got a banana tree to kick (refer to the post before this and you'll understand what i mean)

Btw aku janji pasni aku akan post pasal komik anak watan tuh. Haha marah sangat langsung lupa pulak. Lagipun dengan internet yang TAHI macam ni agak susah la nk update but then again, who the friggin unknown entities yang baca post bangang camni ye tak?

Dah abes. Amek gula gula ni pi main jauh jauh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan